Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Ankara’da 11 Kasım 2017 Cumartesi günü saat: 10:30’da yapılacak.
Başvurular TAKBİS ağı (intranet) altyapısı bulunan birimlerde, Personel Bilgi Sistemi (PBS) (https://personel.tkgm.gov.tr) üzerinden elektronik ortamda 26/09/2017 günü saat 17:00'a kadar yapılacak.
Sınav ücreti 160 TL olarak belirlenmiş olup, Genel Müdürlük web sayfasında sınava katılma şartlarını taşıdığı ilan edilen adaylar tarafından, ASYM web sayfası (aday.ankara.edu.tr) üzerinden 16-23 Ekim 2017 tarihleri arasında sınav kaydı yaptırılmak suretiyle online olarak yaptırılacaktır. Adaylar sınava giriş belgelerini 3 Kasım 2017 tarihinden itibaren ASYM web sayfası (aday.ankara.edu.tr) üzerinden alabileceklerdir.
İlan edilen kadrolar için belirlenen başvuru tarihinin son günü itibarıyla aranan nitelikleri taşıyan personelin, görevde yükselme ve unvan değişikliği yapacakları kadrolara atanabilmeleri için yazılı ve sözlü sınavda başarılı olmaları gerekecek.
Arşiv memuru, kontrol mühendisi ve tekniker kadrolarına atanmaya hak kazanan personelin ataması halen kadrosunun bulunduğu birime yapılacak olup, diğer unvanlar için atama yapılacak birimler, atama öncesinde birimlerin ihtiyaç önceliği dikkate alınarak belirlenecek.
Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavına başvuranlardan, durumları aranılan şartlara uyan personelin listesi, sınav ücretlerinin yatırılması, sınava giriş belgelerinin alınması, sınav uygulaması, itirazlar ve itirazların değerlendirilmesine dair diğer hususlar Genel Müdürlük resmi internet sitesinde (www.tkgm.gov.tr) ilan edilecektir.
Sınava ilişkin, Genel Müdürlük resmi internet sitesi (www.tkgm.gov.tr) ve Ankara Üniversitesi Sınav Yönetim Merkezi (asym.ankara.edu.tr) internet adresindeki bilgilendirme duyurularını takip edecekler.